مهاجرت به کانادا از طریق فرزندان و اسپانسرشیپ

مهاجرت به کانادا از طریق فرزندان،ویزا واسپانسر مهاجرت برای پدر و مادر

مهاجرت به کانادا از طریق فرزندان یکی از راههای مهاجرت پدر و مادر به کانادا می باشد.اسپانسرشیپ فامیلی یکی از راههایی که فرزندان می توانند برای والدین خود جهت ویزا و مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت دائم اقدام نمایند. مطابق اطلاع رسانی اداره مهاجرت کانادا، برنامه اسپانسرشیپ والدین ازطریق سیستم اعلام علاقه مندی به اقدام از ساعت 12 ظهر کانادا روز دوشنبه 28 ژانویه 2019 باز خواهد شد. با توجه به درخواست های متعدد متقاضیان مبنی بر تغییر روش قبلی ،ضمن تغییر آن توسط اداره مهاجرت کانادا، بازگشایی این برنامه برای اولین بار از طریق سیستم پذیرش بر مبنای اولویت اقدام، خواهد بود. .

در روش جدید اداره مهاجرت و شهروندی کانادا برای یک مدت زمان محدود تقاضاهای علاقه مندی برای اسپانسر کردن والدین را می پذیرد وسپس از متقاضیان واجد شرایط جهت ارسال پرونده کامل و مدارک لازمه بر اساس اولویت دریافت تقاضاها بصورت رسمی تا رسیدن به سقف 20 هزار پرونده در سال 2019 دعوت به عمل می آورد.

در صورتیکه یکی از شرایط برنامه های مهاجرتی کانادا زیر را داشته باشید می توانید برای اخذ اقامت دائم کانادا اقدام نمایید.

مهاجرت به کانادا از طریق فرزندان ویزای کانادا اسپانسرشیپ فامیلی والدین

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص برنامه های مهاجرتی کانادا با مشاورین این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

گروه و کانال تلگرام اقامت دائم کانادا از طریق فرزندان گروه تلگرام مهاجرت به کانادا از طریق فرزندان،کانال تلگرام مهاجرت کانادا،وکیل رسمی مهاجرتی ویزای کار کانادا
اسامی وکلای مهاجرت به کانادا
پذیرش تحصیلی،ویزای تحصیلی

مهاجرت به کانادا -آخرین اخبار

مهاجرت به کانادا -برنامه های استانی

ddd